یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱

امام جمعه شهرستان شهریار:

گسترش و اشاعه فرهنگ رضوی زمینه خودسازی نسل نوجوان و جوان است

امام جمعه شهرستان شهریار؛

امام جمعه شهرستان شهریار با صدور پیامی ضمن دعوت از مردم جهت شرکت در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: بدون شک گسترش، اشاعه و ترویج فرهنگ و اندیشه های اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام به ویژه حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع)، تاثیرات بسیار ارزشمندی بر روح لطیف جوانان و نوجوانان داشته و زمینه خودسازی را فراهم می کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران، همزمان با برگزاری دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، حجت الاسلام و المسلمین سید حسین حسینی نوری، امام جمعه شهرستان شهریار، در پیامی از عموم مردم برای شرکت در دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد. متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
 
خداوند متعال را شاکریم که در ظلمتکده دنیا انوار متبرک رسول اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) را بر دل های عاشقان و شیفتگان حضرات معصومین متجلی ساخته تا راهنما و دستگیر محبان اهل بیت در مسیر پر فراز و نشیب حیات دنیوی و اخروی ایشان باشند. متبرک شدن نام ایران عزیز به واسطه حضور خورشید هشتم نشان از توجهات خاص باری تعالی به ملت شریفی است که به حق ملت امام حسین(ع) نامیده شده‌اند.

بدون شک گسترش، اشاعه و ترویج فرهنگ و اندیشه های اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام به ویژه حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) که ارزش و برکت کشور عزیزمان به یمن وجود با برکت این بزرگوار است، می‌تواند تاثیرات بسیار ارزشمندی بر روح لطیف جوانان و نوجوانان داشته، زمینه خودسازی را برای جویندگان آن فراهم کند و انسان را به سرمنزل کمال و مقصود برساند.

اهمیت کتاب و کتابخوانی بر هیچ انسان خردمندی پوشیده نیست اما انسان مومن و معتقد بیش از دیگران به مطالعه و تحقیق برای افزایش سطح دانش و معلومات خویش مخصوصا در حوزه دین و پیشوایان معصوم(ع) نیازمند است.
 
جشنواره کتابخوانی رضوی در دوازدهمین دوره برگزاری خود مانند گذشته استوار و پرتوان در راه معرفی منابع مطالعاتی ارزشمند پیرامون زندگی امام رضا(ع) گام برداشته است، ضمن تقدیر از متولیان و دست اندرکاران این جشنواره، از مردم شریف شهریار  دعوت می شود با شرکت در بزرگ ترین جشنواره کتابخوانی کشور از برکات مادی و معنوی این رویداد فرهنگی بهره‌مند شوند.

سید حسین حسینی نوری
امام جمعه شهرستان شهریار

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
4 + 1 =